Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

Don't see others doing better than you!...
Beat your own records everyday!!
Because success is a fight between You & Yourself!!!

نبین که دیگران بهتر از تو انجام می دن!...

هر روز رکورد خودت و بشکن!!  

چون موفقیت، یه مبارزه بین' تو' و 'خودته  !!! ' 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت17:30---15 تير 1390
از این به بعد باید بین خودم و خودم مبارزه کنم تا دوباره همون دختر شاد قبلی بشم

سلام لبخند جونم چطوری عزیزم؟

اره گفتم یکم تو وبلاگم تغییری بدم

هه هه هه الان از زیره زبونشون کشیدم بیرون 3 سال دیگه بچه دار میشن

اما خوب بهتره من جاشون بودم 5 سال دیگه بچه میوردم :D:D:D:D:D:D خوب خوب خوب من برم دیگه زیادی حرفیدم بای بای خوشملم :*

پاسخ:آفرین عزیزم، امیدوارم همین طوری بشه! ;)... مرسی گلم، تو چطوری؟! :)... امیدوارم روز به روز شادتر باشی عزیزم!........ ای شیطون! بازم خوبه!!:D به سلامتی 3 سال دیگه عمه میشی!!;) ... آره بابا چه عجله ایه!! :D:D:D:D:D:D خیلی خوش اومدی عزیزم!، خیلی خوشحال شدم :*


مریم 
ساعت11:15---15 تير 1390
سلااااااااااااااااااااااام :) چی شده دیگه بهم سر نمیزنی؟؟!! :( البته من مسافرت بودما ولی در کل :D... میگم من چندتا مطلب خوشمل گذاشتم بیا ببین :* پاسخ:سلاااااااااااااااااااام :) .. نه عزیزم، من هر روز بهت سر میزنم! :* ولی ببخشید ، نتونستم کامنت بزارم.. آخرین پستی هم که تا دیشب گذاشته بودی دانلود یه کلیپ از لی مین هو بود! :P واااااااااااای عزیزم، الآن وبت و دوباره نگاه کردم! قالبش و عوض کردی! تا دیشب همون قبلی بود! :B مبارکه! خیلی نازه!!....... چه عکسای با مزه ای از کیم بوم گذاشتی!! :P.. خسته نباشی مریم جون.. :)

شاذه 
ساعت3:34---15 تير 1390
مرسی لبخندجووونم :* این بار باید بگم پیامت متحولم کرد :P گشنمه. داشتم می رفتم سر یخچال، گفتم اول اینو بخونم بعد برم. و حالا نرفتم :D من موفق میشم! =DD :B پاسخ:خیلی خوشحال شدم شاذه جون!! :P آفرین عزیزم! =DD ... تو می تونی! ;)

کیمیا
ساعت21:51---14 تير 1390
ایول راس میگی
پاسخ: ;)... ممنون از نظرت عزیزم:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در سه شنبه 14 تير 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,موفقیت,,ساعت21:0توسط لبخند | |